{ }

اینک مردم به فروشگاه های اینترنتی اعتماد می کنند. پس شما هم می توانید از این فرصت استفداه کنید. اینترنت، میدان رقابتی برای همه است خصوصا افراد با هدفهای بزرگ. انسان هایی با همت و پشتکار. سرزمین رویائی برای آرزویهای بزرگ.

چگونه فروش اینترنتی خودمان را شروع کنیم؟

فروختن یک کالا یا یک خدمت، می تواند درآمد ایجاد کند. با رشد سیستم های فروش غیر حضوری، تمایل به فروش و خرید اینترنتی افزایش یافته است. اینک مردم به فروشگاه های اینترنتی اعتماد می کنند.

در این هوای نامطلوب، ترافیک شلوغ و هزینه های بالای رفت و آمد، تحویل کالا دم در خونه، یک خرید مطلوب و بصرفه است. حتی در مقایسه بین دو سوپر مارکت در یک محله، که یکی فروش تلفنی دارد و دیگری ندارد، سوپر مارکت بدون این خدمت، رشد نمی کنند.

خوب بریم سراغ نیازها و پیش نیازهای فروش اینترنتی. برای شروع و ادامه این کار چه باید بکنید؟

 

شما چی دارید در یک فروشگاه عرضه کنید؟

برای فروختن، باید کالائی داشته باشید. ببینید چه منابع تامین کالائی در دسترستان هست. آیا خودتان می توانید وسایلی بسازید؟ مثل بافتنی یا خیاطی، کاردستی یا زیورآلات دست ساز چطور؟

شاید آشنائی دارید که تولید کننده یا فروشنده بزرگ اسباب بازی هست. مهم نیست چه کالائی. مهم اینه که کالای قابل فروش از راه دور باشد. قابل بسته بندی بوده و امکان ارسال با پست یا پیک را داشته باشد.

هر وقت کالا یا کالاهایی که می توانید بفروشید را در دسترس خود قرار دادید به مرحله دوم بروید. (لازم نیست حتما در انبار شما باشد، مهم این است که به محض دریافت سفارش، امکان ارسال داشته باشید).

 

کالای خود را کجا و چگونه عرضه کنید

جهت فروش کالا و محصولات خود با ما در ارتباط باشید و بصورت رایگان از مشاورین ما استفاده کنید

 


نظرات