{ }

 

 

ثبت برند در عراق و مزایای آن

 

 

برند چیست؟

 

برند، نشانه ای است مشخص کننده که قادر است روی محصول قرار گیرد یا همراه با ارائه خدمات یا بازاریابی محصول مطرح شود، کاربرد آن آگاه سازی مردم در رابطه با مبدا صنعتی یا تجاری کالا یا خدمات است. در حقیقت این گونه علائم، به صورت غیرمستقیم ، ضمانتی هستند برای کیفیت ، به این علت که مصرف کننده انتظار دارد از کالا و خدمات همراه با علامت تجاری کیفیت را دریافت کند.

 

بیشتر: - آموزش گام به گام ثبت برند (کلیک کنید)


ثبت برند با توسعه تجارت بین المللی ابعاد تازه جهانی پیدا کرده است و حمایت از این حقوق جهانی گشته و با مقررات بین المللی حمایت می شود. در حقیقت، رواج علائم تجاری و توسعه فروش اجناس تحت علائم تجاری در تجارت بین المللی باعث شد که کشورهای گوناگون برای حفظ تولیدات خود و مانع شدن از تجاوز دیگران به حقوق تجار و صاحبان صنایع مقررات بین المللی وضع نمایند که علامت تجاری نه تنها در کشور آن مصون از تعرض باشد بلکه در کلیه ممالک مورد حمایت قرار گیرد به این دلیل که اجناس کارخانجات فقط در یک کشور به فروش نمی رود بلکه در همه ی دنیا عرضه می شود.

 

 

ثبت علامت تجاری در عراق

 

ثبت برند در عراق بعد ایجاد تغییراتی در سیستم ثبتی علائم تجاری این کشور به صورت اینترنتی انجام میشود، لذا آشنایی با روند کار تاثیر بسزایی در هنگام آن دارد.

لازم به ذکر است ثبت برند در عراق از طریق اینترنت تنها یکی از مرحله های پروسه طولانی این کار است و گاهی ثبت برند در عراق تا 6 ماه و بیشتر طول خواهد کشید.

 

بیشتر: ثبت برند در چین (کلیک کنید)

 

دلایل ثبت برند در عراق چیست ؟

 

ثبت برند در عراق یا هر کشور دیگری بمعنی انحصاری بودن استفاده از نام و علائم ثبت شده است و با این کار جلوی سوء استفاده از سودجویان را از نام و نشان خود خواهید گرفت علاوه بر آن تبلیغات و تجارت بدون نام و نشان تجاری کاری بیهوده و بی نتیجه خواهد بود و کمکی به کسب و کار و تجارت شما نخواهد کرد.

 

 

مراحل ثبت برند در عراق

 

بنابر قوانین عراق متقاضیان ثبت برند در این کشور باید بصورت حضوری اقدام نمایند - به جز بخش ثبت نام اولیه اینترنتی - از آنجایی که مراجعه به صورت حضوری کاری سخت است و حتی احتمال دارد متقاضی ثبت برند در عراق اطلاعات کافی در این زمینه و حتی آشنایی به زبان عربی نداشته باشد میتواند از طریق وکیل خود جهت ثبت برند در عراق اقدام نماید.

 

بیشتر:ثبت شرکت رایگان (کلیک کنید)

 

مزایای ثبت برند در عراق

 

1-برند ثبت شده یکی از ضروریات توافق نامه های تجاری و اعطای نمایندگی است.

 

2-تبلیغات موثر بدون برندی ثبت شده عملا بی معنی خواهد بود.

 

3-تسهیل در دریافت وام

 

4-تمایز بین فعالیت و محصولات شما با دیگران

 

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر با موسسه حقوقی بین المللی ثبت سفیر تماس بگیرید.

 

 


نظرات




مطالب مرتبط