{ }

 

 

چگونگی تهیه و بدست آوردن بیت کوین

 

چطور می توان بیت کوین تهیه کرد؟

ساده ترین شبوه جهت داشتن بیت کوین خرید آن است. این ارز رمزپایه را می توان از راه انواع صرافی های موجود و در دسترس خریداری کرد و یا به صورت مستقیم از راه دیگر اشخاص آن را خرید. برای پرداخت می توان از پول نقد یا کارت های اعتباری استفاده کرد و یا حتی از راه سایر ارزهای رمزنگاری و تبادل با بیت کوین، آن را به دست آورد. ولی برای ابتدایی ترین انتقال و اخذ بیت کوین شما به یک کیف پول احتیاج خواهید داشت.
جهت تهیه کیف پول گزینه های گوناگونی وجود دارند، ولی از مهم ترین آنها می توان به کیف پول های آنلاین و کیف پول های نرم افزاری که بر روی هارد رایانه شما ذخیره می شوند اشاره کرد.

هیچ کیف پولی به صورت کامل امن نیست، به این دلیل که هارد رایانه شما قادر است خراب شود و یا کیف پول آنلاین احتمال دارد مورد حمله هکرها قرار گیرد. کیف پول های موبایل نیز وجود دارند که دارای ظرفیت ذخیره سازی بالایی هستند و هر لحظه همراه شما هستند. کیف پول های سخت افزاری و کیف پول کاغذی با دو کد QR گونه دیگر کیف پول ها هستند که نسبت به حملات سایبری و یا خرابی سخت افزاری ایمن می باشند. یکی از سایت های ارائه دهنده کیف پول آنلاین، بلاک چین دات کام است که جزو ابتدایی ترین وبسایتها در این زمینه نیز می باشد.

 

استخراج بیت کوین

شیوه دیگر اخذ بیت کوین، استخراج آن است. فقط چند سال پیش هر فردی با داشتن یک رایانه قدرتمند قادر بود بیت کوین استخراج کند، ولی در حال حاضر دیگر این نوع نیست. محبوبیت در حال افزایش این ارز و نرخ تبادل آن سبب شد تا کمپانی های بزرگ وارد گود شوند و با دستگاه های قدرتمند و تا دندان مسلح اقدام به استخراج بیت کوین کنند. این موضوع سبب مشکل شدن استخراج شده و هزینه های انرژی و هزینه استخراج مقرون به صرفه آن را افزایش داده است. اضافه بر این مقدار  بیت کوین های قابل استخراج به صورت مداوم در حال کاهش است. هرچند سودآوری استخراج بیت کوین به صورت رویایی ابتدایی نیست اما هنوز هم یک راه مناسب جهت کسب درامد می تواند باشد.

 

سایر شیوه های کسب بیت کوین

بیت کوین را از دیگر شیوه ها نیز می توانید کسب کنید. برای نمونه همانند دیگر پولها قادرید بیت کوین را به عنوان حقوق اخذ نمایید. در حال حاضر شماری از کمپانی ها حقوق کارمندان خود را با بیت کوین می پردازند. یا اینکه قادرید در فروشگاه اینترنتی یا حتی فیزیکی خودتان سرویس پرداخت با بیت کوین را قرار دهید و مشتریان شما هزینه های سبد خرید خودشان را با بیت کوین بپردازند.

اضافه بر این مورد های زیادی  از تبلیغات آنلاین را می توانید ببینید که به شما وعده می دهند که با عضو شدن یا انجام بعضی فعالیت ها همانند مشاهده عکس، اشتراک گذاشتن عکس، تبلیغات یا گذاشتن پست، لایک یا کامنت قادرید بیت کوین به دست بیاورید. همانگونه که قابل پیش بینی هم هست خیلی از این کسب و کارها بیت کوین را با شبکه هرمی و طرح های پانزی گره زده و شما را تشویق به زیر مجموعه گیری با رویای کسب درآمد میلیونی می کنند.

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره رایگان با کارشناس متخصص جهت سوال درباره ی بیت کوین با موسسه حقوقی بین المللی ثبت سفیر تماس بگیرید.

مسائل حقوقی،ثبت شرکت،ثبت برند ، ثبت لوگو ، ثبت طرح صنعتی ، رتبه بندی شرکت ، اخذ ایزو ، اخذ کارت بازرگانی و امور مهاجرتی خود را به ما بسپارید(با قیمت مناسب).


نظرات