{ }

بر اساس آمارهای موجود، نرخ بیکاری در میان جوانان بالا رفته و این مسئله برای بسیاری از افراد، غیر  قابل قبول است، اما آیا نرخ بیکاری ناشی از نبود شغل بوده یا به دیدگاه مردم ارتباط دارد؟ در این مقاله قصد داریم تعدادی از فرصت های شغلی با سود  بالا را معرفی کنیم.

اکثر دانشجویان و افراد تحصیل کرده به دنبال مشاغل مرتبط با رشته تحصیلی خود هستند، زیرا برای کسب دانش موردنظرشان زحمت  کشیده‌اند، اما هم اکنون و با شرایط فعلی که شاید امکانی چنین چیزی وجود  نداشته باشد، چه باید کرد؟ شاید با مطالعه این مقاله بتوانید شغل مورد  نظرتان را انتخاب کرده و آینده کاری خود را رقم بزنید.

معرفی فرصت های شغلی با سود بالا در ایران

همانطور که گفته شد، در این مقاله شما را با بهترین و پول‌سازترین مشاغلی که می‌توان در کشور ایران راه‌اندازی کرد، آشنا خواهیم کرد.

قدم صفر: راه اندازی فروشگاه اینترنتی یا سایت

از دیدن شماره صفر تعجب کردید؟! این شماره گذاری صفر به این دلیل بوده که قدم صفر تا صد کسب و کارهای پر درآمد با یک عدد که موجودیت و شمارشی ندارد، بیشترین تاثیرگذاری را دارد.

با توجه به رشد اینترنت و به وجود آمدن کسب وکارهای مختلف در این زمینه برای فروش انواع محصول فیزیکی، دانلودی و انجام خدمات راه اندازی فروشگاه اینترنتی یا سایت به صورت وحشتناکی در حال بیشتر شدن است. مزیت این روش این است که شما دیگر بر خلاف کسب وکارهای سنتی محدود به یک محله محدود مانند شهر یا روستای خود نیستید؛ بلکه کل ایران و بسته به نوع فعالیتی که دارید می توانید فعالیت جهانی با مشتریانی از سرتاسر دنیا داشته باشید.

برخی از مزیت های استفاده از فروشگاه اینترنتی به عنوان کسب و کارهای پر سود در ایران شامل موارد زیر است:

  • محدودیت مکانی و جغرافیایی بی معنی است: فروشگاه های سنتی نیاز به مکان و قرارگیری در بهترین نقطه از شهر را دارند که هزینه بالایی از نظر اجاره مکان باید برای آن بپردازید. اما در فروشگاه اینترنتی موقعیت مکانی بی معنی است، شما می توانید با ایجاد اعتماد در مشتریان خود حتی در اتاق خواب خود یک کسب و کار بسیار بزرگ را مدیریت کرده و فروش بالایی داشته باشید.
  • محدودیت زمان برای شما اهمیتی ندارد: این که صبح کرکره محل کسب و کارتان را بالا بکشید و تا پاسی از شب مجددا آن را پایین بکشید وجود ندارد. سایت شما به صورت آنلاین در دسترس هزاران و حتی میلیون ها فرد قرار دارد و بدون اینکه مشتریان نیاز باشد به بحث و گفتگو با شما بپردازند فرآیند خرید را طی کرده و پرداخت هزینه ها به صورت آنلاین صورت می گیرد. سایت شما در طول 365 روز سال و حتی در سال های کبیسه😎 ، 7 روز هفته و 24 ساعت روز پذیرای مشتریان و مخاطبان خواهد بود.
  • هزینه هایتان کاهش پیدا می کند: در فروشگاه اینترنتی نیازی به هزینه کردن های بی مورد مثل اجاره مکان، خرید لوازم ویترینی، دکوراسیون، استخدام چندین فروشنده و… ندارید. هزینه هایی که شامل این موارد در فروشگاه سنتی می شوند را خط بزنید و در جای دیگری برای افزایش فروش بیشتر سایت در نظر بگیرید تا تاثیر فوق العاده از ان بگیرید.
  • با توجه به ابزار آنلاینی که در اختیار دارید، اطلاع رسانی و ارائه خدمات بهتر به مشتری بیشتر است: با توجه به ابزارهای مختلف ایمیل، شماره تلفن، ابزارهای دیجیتال مارکتینگ و آنالیزور که در سایت قرار دارد، می توانید بر روی رفتار ذره بینی مشتریان تحقیق کنید و بدانید که به دنبال چه چیزی هستند و نیازهایشان را برطرف کنید. حتی وقتی مشتری به سایت شما مراجعه می کند، می توانید بخش هایی از سایت که کلیک می کند و تمرکز بیشتری روی انها دارد را به دست آورید تا از آنها برای ارائه خدمات بهتر و افزایش فروش استفاده کنید.
  • سایت شما به عنوان یک کاتالوگ و از آن مهم تر فروشگاه خواهد بود: سایت شما نه تنها فرآیند فروش انلاین را فراهم می کند، بلکه به عنوان یک کاتالوگ کامل نیز در دسترس است که برای توضیحات محصولات و ارائه اطلاعات هر محصول نیازی ندارید که با مشتری صحبت کرده یا کاتالوگ های گوناگون و رنگین را با هزینه های بالا چاپ کنید. همه چیز در صفحه وب در دسترس است.
  • روش های تبلیغاتی متنوع و پرتاثیر در اختیار دارید: چه چیزی بهتر از تبلیغات و دریافت ورودی از طریق گوگل می تواند باشد؟ یا اینکه تبلیغات در سایت های پربازدید که فروش شما را بالاتر می برد؟ آیا وقت آن نرسیده که جارچی های کنار مغازه را به خاطرات بسپاریم که با رفتن روی چهارپایه و داد زدن، پوشیدن لباس ای عروسکی و… در تلاش هستند تا رهگذران را به مشتری تبدیل کنند؟ روش های تبلیغاتی در اینترنت بسیار متنوع بوده و حتی اگر منجر به این نشود که فرد را به مشتری تبدیل کنید، کاری خواهید کرد که یک روز به خاطر همین یک بازدیدی که داشتی به دلیل در ذهن ماندن سریعا هنگام نیاز به خرید، به دنبال فروشگاه شما باشد.
  • با همکاری سایر شرکت ها به درآمد فوق العاده بالاتر می رسید: حتما از همکاری بین کسب وکارهای مختلف اطلاع دارید. به عنوان نمونه دیجی کالا را در نظر بگیرید که در برنامه های مختلفی مثل ایرانسل من، انواع بازی های موبایل و حتی سایت های فعال در زمینه بورس و… کاری کرده که بتوانید امتیازی که می گیرید را به کد تخفیف یا کارت خرید تبدیل کنید. کدام کسب و کار سنتی می تواند به این شیوه و با این تاثیر عمل کند؟
  • به یک برند معتبر و مرجع تبدیل می شوید: وقتی از طریق اینترنت و در سطح وسیع یک کار پرسود را آغاز می کنید و بعد از مدت ها بر سر زبان ها می افتید، به عنوان مرجع شناخته شده و همه افراد یک جامعه به منظور به دست آوردن اطلاعات در زمینه محصول یا خدمات مورد نظر به سایت شما مراجعه خواهند کرد. درست مانند دیجی کالا که حتی اگر خریدی از آن نداشته باشیم، برای انتخاب بهترین نوع محصول مورد نیاز از اطلاعات آن استفاده می کنیم؛ اما باز هم نمیتوان جلوی خود را گرفت، چرا که کدهای تخفیف و روش های مختلف جذب مشتری باعث خرید اینترنتی ما خواهند شد.😁 

این مورد بهترین و پر سودترین روش کسب درامد در ایران است که اگر به درستی ان را فرا بگیرید، می توانید بیشترین درامدزایی را به صورت تضمین شده برای خود داشته و به یک کسب و کار بسیار بزرگ تبدیل شوید. حال در ادامه به معرفی سایر کسب وکارها می پردازیم که با فکر کردن روی چنین کسب و کارهایی هم می توانید همین شیوه را دنبال کنید.


نظرات